واحه ای در لحظه

به سراغ من اگر می آیید،

پشت هیچستانم.

پشت هیچستان جایی ست.

پشت هیچستان رگ های هوا،پر قاصد هایی ست

که خبر می آرند،از گل وا شده دور ترین بوته خاک.

روی شن ها هم،نقش های سم اسبان سواران ظریفی ست

                                                                            که صبح

به سر تپه معراج شقایق رفتند.

پشت هیچستان،چتر خواهش باز است:

تا نسیم عطش در بن برگی بدود،

زنگ باران به صدا می آید.

آدم اینجا تنهاست

و در این تنهایی،سایه نارونی تا ابدیت جاری ست.

به سراغ من اگر می آیید،

نرم و آهسته بیایید،مبادا که ترک بردارد

چینی نازک تنهایی من.



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت18:33---30 دی 1391
و خدا زن را از پهلوی چپ مرد آفرید.



آری ، خداوند زن را از پهلوی چپ مرد آفرید



نه از سر او ، تا فرمانروای او باشد.



نه از پای او ، تا لگد کوب امیال او گردد.



بلکه از پهلوی او ، تا برابر با او باشد



و از زیر بازوی او ، تا مورد حمایت او باشد



و از نزدیکترین نقطه به قلب او ،



تا معشوق و محبوب او باشد.
پاسخ:بسیار زیبا.


رامین
ساعت0:08---27 دی 1391
گاهی ...

پشیمانی از کرده و ناکرده ات!

گاهی دلت،

نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری

انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که…

گاهی فقط دلت،


پاسخ: ممون از جمله زیبات..


رامین
ساعت21:24---24 دی 1391
سلام عزیزم

من لینکت کردم تو هم لینکم کن

وب تو هم خیلی نایسه

موفق باشی

بدرودپاسخ: سلام ممنون باشه لینکت میکنم


sadegh
ساعت18:36---24 دی 1391
عکـس تـو را بہ سقف آسمان سنجاق مـی کنم !



حال کہ این روزهـا



از فـرط دلتنگـی،



چشمـانم مدام رو بہ آسمان است ...



بگـذار تـو در قـاب چشـمانم باشی.
پاسخ:خیلی زیبا بود..ممنون


تنهای شیطون
ساعت14:50---24 دی 1391
سیلوم اجی میسی گلم

چشم سعی میکنم بیام و بهت سر بزنم عزیزپاسخ:سلام داداشی ممنون که سر زدی مهربون..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, | 11:18 | نویسنده : S@Ra |